fbpx

Descarca E-book “Cum sa te promovezi online cu Rezultate”


Articol extras din E-book “Cum sa te promovezi Online cu Rezultate”

“Cred ca este partea cea mai neplacuta pentru majoritatea antreprenorilor, pentru ca ei considera marketingul
si promovarea o cheltuiala si nu o #investitie.”

In orice “carte” de marketing scrie ca trebuie sa avem un buget procentual din cifra de afaceri estimata pe anul in curs si in functie de obiective.
.
1.Pentru o firma cu vechime de 2-5 ani in piata, trebuie sa fie intre 5-25 %
2.Pentru un start-up 1-3 ani , trebuie sa fie intre 25-50%
3.Pentru firmele care vor sa domine piata, peste 50%

Poate ca vei zice WOW, asa mult trebuie sa investesc in marketing si promovare?

Daca ai avea un business plan facut corect imi vei da dreptate, costurile sunt din ce in ce mai mari pentru achizitia de clienti noi, mai ales ca suntem intr-o competitie acerba si totul este foarte dinamic in ziua de azi , datorita internetului.

Vei observa in viitorul apropiat foarte multe firme noi care vor exploda in detrimentul firmelor cu experienta in piata, pentru ca folosesc cele mai noi tehnologii de marketing si promovare.

▪️Cum calculezi costul de achizitie / client ca sa iti poti stabili un buget de marketing si promovare?

Sa zicem ca vinzi pantofi si costul tau pentru achizitionarea pantofilor este de 100 de ron, mai adaugi chirie,utilitati, salariile angajatilor si ajungem la suma de 180 de ron, pretul la raft sa zicem ca il punem 300 de ron, profitul tau ca magazin este de 120 de ron / pereche de pantofi.

Cat as investi eu in achzitia de client care sa imi cumpere acesti pantofi?

120 de ron, fara sa stau pe ganduri sau poate mai mult

Hai sa iti spun secretul din marketing pe care nimeni nu ti l-a spus.

Clientul X , care iti cumpara pantofii are nevoie si de o curea potrivita (pe care tu o poti vinde), are nevoie si de
un sacou, un costum sau o camasa.

DACA ECHIPA TA DE VANZARI ESTE ANTRENATA SA VANDA, acest client pe care tu ai platit 120 de ron va cumpara de la tine mai multe produse la care poti face profit.

Partea cea mai tare este ca acest client, isi cumpara 2, 3 ,4 perechi de pantofi pe an plus alte articole de imbracaminte si daca este multumit de calitatea produselor tale, le va cumpara de la magazinul tau

Care este profitul? Parca ai inceput sa zambesti si sa imi dai dreptate

“Partea si mai profitabila esta ca acest client X este posbil sa se laude si altor prieteni cu articolele cumparate de la tine, iar acestia iti vor deveni clienti, 0 costuri de promovare”

120 ron este mult? Sa zicem ca X a cumparat intr-un an de la tine 3 perechi de pantofi , 2 sacouri, 2 camasi si o
curea .

Costul cumparaturilor lui este de 3000 de ron. Care este profitul tau pentru 120 de ron INVESTITI?

Descarca E-book “Cum sa te promovezi online cu Rezultate”
👉http://bit.ly/Cum_sa_te_Promovezi_online_cuRezultate

#MarketingOnline #BugetMarketing #socialMedia

Silviu Posteucă, digital marketer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Intră în contact cu noiCUM TE PUTEM AJUTA?

  • Târgovişte, Dâmboviţa
  • Telefon: 0730995458
  • E-mail: contact@mipadoweb.ro
  • Program: L-V 09.00 – 18.00
  • Suport 24/7
creare site ieftin