Cele mai frecvente greșeli care împiedică un site web să urce în căutările Google

creare magazin online

Cu siguranţă, ca antreprenor îţi doreşti ca site-ul tău sau magazinul online să se afle în topul căutărilor pe Google, însă este foarte important să cunoşti greşelile care pot împiedica această ascensiune şi să încerci să le eviţi. Iată care sunt cele mai frecvente greșeli care fac SEO să nu dea randamentul dorit:

Publicarea conținutului pe rețelele de socializare

Mulţi antreprenori confundă promovarea conținutului cu postarea directă a informațiilor. Dacă se întâmplă acest lucru, atunci cititorii nu vor mai avea curiozitatea de a intra pe site-ul tău pentru a afla mai multe informații. Cel mai bine este ca rețelele de socializare să fie folosite pentru promovarea creațiilor sau a produselor. În această situație, este de preferat ca informațiile să fie mai întâi postate pe site-ul sau pe blogul tău, iar apoi distribuite pe canalele de comunicare.

Conținut de proastă calitate

Cel puțin în ultimul an au fost foarte mulți creatori de conținut online care au promovat în mare parte postări creative, însă făcute foarte repede, fără prea mult efort. Din cauza acestui fapt, motorul Google nu a considerat aceste conținuturi ca fiind utile și calitative, astfel încât nu au putut ajunge într-un loc bun în clasamentele motoarelor de căutare. Pentru a evita acest lucru, este de preferat ca orice conținut care se vrea promovat să fie într-adevăr muncit, dar și să fie adăugate pe cât posibil imagini, clipuri video sau elemente de grafică care să îmbunătățească aspectul informativ.

Atenție la conținuturile identice!

Unii administratori de site-uri sau pagini web pot avea surpriza ca după publicarea unui articol, conținutul acestuia să fie copiat parțial sau total de către un alt site. Acest conținut se numește duplicat și poate avea consecințe neplăcute, pentru că Google nu va mai ști ce pagină să ridice în motorul de căutare. Sunt unele cazuri în care chiar adresa URL sau referențierea cuvintelor ale acesteia pot fi diluate. Pentru evitarea acestor situații există însă mai multe instrumente SEO care identifică informațiile comune, precum SiteLiner.

Nu utilizați cele mai bune cuvinte cheie

Înainte de postarea unui conținut este foarte important să alegi cuvintele cheie potrivite pentru ca site-ul să crească foarte repede în motoarele de căutare. Este foarte important ca acestea să aibă un caracter precis, clar, cu referință directă la subiectul tratat. O greșeală foarte frecventă este alegerea unor cuvinte cheie cu caracter general, ceea ce îngreunează ascensiunea postării respective. De asemenea, acestea trebuie alese astfel încât să se afle în strânsă legătură cu tipul de conținut pe care vrei să-l transmiți, pentru că altfel nu vor fi luate în considerație de Google.

O altă greșeală frecventă este omiterea cuvintelor cheie care să aibă legătură cu o anumită locație, în cazul în care această specificație ar ajuta creșterea comerțului, de exemplu.

Nu neglijați descrierea meta

Descrierea meta are un rol esențial pentru promovarea unui articol, pentru că în momentul în care un cititor îți găsește pagina într-un motor de căutare, acesta va afla din câteva cuvinte despre ce ar fi vorba într-un anumit articol. Acest lucru va incita curiozitatea și va determina persoana respectivă să acceseze site-ul.

Scopul este tocmai acesta: de a face cât mai multe persoane să dea click pe conținutul tău, așa că este de preferat ca descrierea meta să conțină cuvinte cheie importante, gândindu-te în același timp ce cuvinte ar utiliza un internaut pentru a ajunge la subiectul pe care l-ai expus pe pagină.

Utilizează link-uri care duc către informații interesante

Dacă ai posibilitatea să inserezi un link către o pagină care oferă mai multe informații, și poate, mult mai interesante, este de preferat să o faci!

Aceste link-uri se pot găsi și într-o structură de tipul: Pentru mai multe informații click aici. Dacă apelezi la astfel de strategii vei vedea că vei avea un SEO îmbunătățit cu foarte multe șanse de reușită în a urca în clasamentul Google.

Totuși, este de preferat să nu se găsească prea multe conexiuni de acest tip în conținutul articolului, ci doar una sau două, pe cuvinte cheie semnificative.

Așadar, acestea sunt unele dintre cele mai frecvente greșeli care împiedică dezvoltarea unui site online, fiind de fapt vorba despre mici erori care pot fi evitate cu puțină atenție și cu deprinderea unei strategii corecte. 

Comments are disabled.