Încrederea pe care dorești să le-o oferi utilizatorilor atunci când ai un site web


Dacă te gândești să ai un site web pentru afacerea ta, trebuie să ai în vedere mai multe aspecte. Un aspect foarte important este să le garantezi utilizatorilor un site bine realizat, care să ofere siguranță, putând astfel să generezi credibilitate în serviciile și/ sau produsele pe care dorești să le oferi!

Încrederea utilizatorilor/ clienților se poate câștiga foarte ușor dacă ții cont de următoarele aspecte:

Vrei să vinzi online?  Solicită o ofertă pentru creare magazin online cu plata în rate.

  • Veridicitatea informațiilor oferite

Încearcă să-ți susții informațiile pe care le pui la dispoziția clienților tăi, astfel ei se vor simți în siguranță și nu vor avea teama că ce au găsit acolo îi va putea afecta.

  • Integritate

Utilizatorii trebuie să știe că spațiul pe care l-au accesat este unul real, iar pentru asta e nevoie să incluzi un contact cu care să poată comunica, și să integrezi poze și imagini cu echipa și cu oamenii care au participat/ participă la acest proiect.

  • Valorile

Sinceritatea și corectitudinea nu se vor demoda niciodată! Cum să atragi clienți mai bine și mai ușor decât prin prestarea unui serviciu real, care să fie întotdeauna însoțit de un sistem de valori foarte clar definit?

  • Conectarea și socializarea

În zilele noastre este imperios necesar să incluzi pe site rețelele de socializare unde ai conturi deschise. Poate nu realizezi cât de mult înseamnă asta, dar astfel vei permite unui număr foarte de mare de persoane să te/ vă cunoască, putând astfel să vă arate munca prin diferite mijloace, într-un timp foarte scurt. 

  • Necesitate

În momentul în care planifici și pui pe hârtie proiectul de dezvoltare web, gândește-te pentru care nevoie de pe piață vrei să aduci răspuns ori soluție. Utilizatorii tăi trebuie să-și atingă cu ușurință obiectivele!

  • Secțiunile/ Structurarea 

Secțiunile sunt și ele foarte importante în dezvoltarea web! Aici ar trebui să menționezi întâi care-ți este scopul sau care-ți sunt obiectivele companiei, care vă este misiunea, pentru ca apoi să oferi informații ce definesc serviciile, costurile, contactele și secțiunea unde primești/ primiți opinii/ sugestii.

  • Disponibilitatea

Clienții trebuie să aibă acces la informații care sunt întotdeauna actualizate (la zi), asta însemnând că e bine să verificați și dacă programul de lucru este respectat!

  • Securitatea

Acest aspect vizează utilizarea certificatelor SSL, cu ajutorul cărora veți furniza site-ului protocoalele necesare pentru a garanta securitatea tranzacțiilor, staționarea și confidențialitatea datelor distribuite pe pagina ta!

Construiește încredere în site-ul tău, astfel ca și clienții tăi să simtă că li se oferă siguranță atunci când îți aleg produsele/ serviciile. Astfel, ei vor fi încântați că au luat decizia corectă!

Dacă ai nevoie de ajutor în crearea sau remodelarea paginii/ paginilor web, povestește-ne despre proiectul tău și îți vom putea oferi planuri/ idei.

Cât costă realizarea unui magazin online? Calculator preţ

Web design