Cum scrii o pagină de vânzare (landing page) eficientă

landing page

O pagină de vânzare (landing page) trebuie scrisă astfel încât să se ajungă la convingerea clienților, deci are un scop 100% persuasiv. Pentru a atinge acest ideal, trebuie să parcurgi anumiți pași, astfel încât impactul asupra cititorilor să fie cel dorit. În primul rând pagina respectivă trebuie să aducă un răspuns la întrebările principale ale clientului, practic acesta trebuie să-și găsească rezolvarea problemelor în descrierile de pe pagina ta.

Produsele trebuie să vină cu o promisiune

Oferta pe care o prezinți se adresează unui client ideal. Trebuie să cunoști foarte bine calitatea produselor tale și să vorbești despre ele deschis și cu cuvintele potrivite, astfel încât mesajul să ajungă la persoanele țintă. Produsele pe care le propui trebuie, în mod obligatoriu, să vină cu o promisiune, astfel încât clientul să știe la ce să se aștepte.

De exemplu, dacă vinzi creme trebuie să specifici că în maximum 3 luni ele își vor face efectul și vor rezolva problemele de care suferă.

Ofertele vor fi construite pe baza unei structuri clare. Trebuie să te gândești foarte bine cât timp vei ține activă promoția respectivă, dar și câtor categorii de persoane te adresezi. Dacă ai un public țintă, atunci va fi ușor ca într-un timp foarte scurt să crească vânzările, iar pagină sa fie un succes.

După ce oferta cu care ești dispus să ieși în mediul online e gata, te poți gândi la următoarele demersuri, și anume: cum va arată pagina sau cum vor fi concepute postările.

Titluri convingătoare

Cel mai important este titlul, mai ales atunci când este vorba de promovarea unui anumit produs sau a unei game de produse din magazinul online. Titlul este de fapt impactul care-l lovește pe client, iar pentru a avea mai multă putere de convingere asupra acestuia este necesar ca promisiunea, despre care vorbeam mai sus, să fie pusă tot în prim-plan. De exemplu: Crema care va vindeca ridurile în maximum trei luni!

De asemenea, pe pagina pe care o administrezi trebuie să existe o secțiune în care îi prezinți cititorului ce poate găsi printre produsele tale. Astfel, el va alege dacă are sau nu nevoie de promoțiile pe care i le expui, iar ție îți va fi mult mai ușor să selectezi publicul țintă.

Expune beneficiile. Cum îl vor ajuta produsele tale pe client?

Printre strategiile de convingere se enumără și expunerea tuturor beneficiilor care sunt aduse de produse, însă menționate în sens invers. Mai exact, trebuie să explici clientului de ce nu poate să-și rezolve singur problema sau la ce complicații poate ajunge. Astfel, el va deveni conștient ca nu mai poate să stea fără să apeleze la serviciile pe care i le oferi.

De altfel, dacă ai suficient de multă experiență în domeniu poți intui care sunt principalele preocupări sau neliniști ale clienților. Acestea vor fi expuse pe pagină sub forma unei povești sau a unui text care exprimă stările emoționale pe care cititorul le simte exact în momentul în care caută rezolvarea problemei lui. Poți formula anumite întrebări (Cum scap de coșuri până la evenimentul de luna viitoare?). Astfel de formulări au un impact afectiv extraordinar, cititorul se va simți mai aproape de tine și de ajutorul pe care i-l poți oferi.

Puterea testimonialelor

Importante sunt și părerile vechilor clienți. Trebuie ca pagina pe care o administrezi să conțină o secțiune destinată comentariilor/testimonialelor, iar cele care pun accentul pe calitatea serviciilor tale să fie salvate, astfel încât să fie permanent la vedere. Mărturiile clienților despre experiențele cu produsele tale sunt necesare pentru a căpăta încredere, dar și pentru a crește popularitatea.

Oferă garanții

O altă metodă de a crește încrederea este prezentarea garanțiilor, adică ce se va întâmpla atunci când un client va fi dezamăgit de prestația produselor. Pentru acest sector trebuie să pregătești fie alte oferte, fie să fii gata să le înapoiezi oamenilor banii înapoi. Ideea garanției este ca cititorii să fie siguri că produsele vor fi de calitate în condițiile în care ești dispus să le oferi ceva la schimb, ori poți promite rambursarea într-un anumit timp, interval în care produsul poate fi încercat.

Un alt sfat ar fi acela de a accentua argumentele și tehnicile de apropiere afectivă în momentul în care un produs este vândut mai scump. Oamenii vor fi atunci convinși că, deși dau o sumă importantă de bani, vor face o investiție bună.

Aceștia ar fi principalii pași care duc la crearea unei pagini de vânzări, ori unului site web cu același scop. Cuvintele sunt, pentru început, cele mai importante, însă mai mult decât orice, contează că oamenii să nu fie niciodată dezamăgiți.

Ai nevoie de servicii de realizare landing page, magazin online sau site de prezentare? Sună-ne la numărul 0730995458 sau completează formularul de contact de mai jos.

CAPTCHA image