Servicii IT

Servicii și soluții IT

MENTENANȚĂ IT:

Indiferent de intensitatea cu care ne desfășurăm activitatea, atunci când folosim sisteme IT, întreținerea echipamentelor reprezintă o necesitate. Orice problemă survenită ca urmare a unei defecțiuni sau administrare defectuoasă poate produce pagube însemnate cum ar fi: întreruperea activității, pierderi de date, costuri însemnate cu înlocuirea componentelor defecte sau remedierea defecțiunilor de soft etc.
Datorită faptului că un sistem de calcul necesită cunoștințe avansate de IT, tocmai pentru a reduce factorii de risc ce pot produce pagube sau întârzieri nedorite, nevoia de a avea un angajat bine pregătit care să se ocupe de aceste aspecte este inevitabilă și obligatorie. Cu toate acestea, costurile cu un asemenea angajat sunt foarte mari în raport cu necesitatea.
De cele mai multe ori, prevenția și administrarea corectă a unui dispozitiv prelungesc durata de viață a acestuia cu minim 50%, reduc cheltuielile conexe (risipa de curent electric, înlocuirea componentelor sau dispozitivelor defecte, întreruperea activității ca urmare a defecțiunilor) și sporesc productivitatea.

Prețurile încep de la  200 lei/serviciu  și diferă în funcție de complexitate, durată și numărul sistemelor vizate. Include următoarele servicii: configurare și optimizare sistem de operare; configurare și optimizare antivirus; instalare programe de bază; update drivere; verificare hardware și software pentru a fi în conformitate cu parametrii optimi de funcționare (prețul se aplică doar în cazul unui singur serviciu și nu reprezintă un abonament).

CONSULTANȚĂ ACHIZIȚII ȘI ADMINISTRARE: 

Spre diferență de începutul anilor ’90, cand soluțiile IT erau puține și nu reprezentau o necesitate, în ziua de azi situația se află la polul opus. Dacă în urmă cu 3 decenii ofertele și solutiile IT puteau fi numărate literalmente pe degete, acum sunt foarte multe și variază în funcție de preț, performanță și calitate. Totuși, cum putem să alegem soluția potrivită pentru nevoile noastre, în astfel de circumstanțe?
În primul rând, este necesară o evaluare minuțioasă a nevoilor actuale, cât și a celor viitoare. Dacă alegem o soluție neadecvată, în baza unor criterii bine stabilite, atunci riscăm să ne confruntăm cu pierderi sau risipă de resurse.
Luăm, ca exemplu, un Computer Office: dacă activitatea desfășurată necesită performanțe mari (prelucrare de date cu volum mare cum ar fi compresiile, decompresiile, grafică s.a.m.d), acesta nu va face față nevoilor și va necesita un upgrade consistent sau înlocuirea completă; în cazul în care activitatea nu necesită performanțe mari, atunci investiția în echipamente performante se transformă în risipă de resurse.
Oferim servicii de calitate și profesionale în vederea achizițiilor IT și administrarea lor în conformitate cu regulile de protecția muncii și prevenire a incendiilor.

Se percepe un tarif orar, care pornește de la suma de   50 lei/oră . Tariful poate fi schimbat în funcție de nr. de ore.

* În cazul abonamentelor de mentenanță, consultanța este gratuită.

 

Lasă un mesaj cu serviciile dorite şi un număr de telefon şi te sunăm noi.